Klachten Procedure

U heeft een klacht, en nu? We hopen natuurlijk dat u helemaal tevreden bent met de manier waarop we u onderwijzen en trainen.

Maar als u vindt dat het beter of anders kan, willen we dit graag van u weten.
Alleen dan kunnen wij uw klacht verhelpen en ervan leren.

U kunt met uw klacht in eerste instantie terecht bij uw contactpersoon binnen TSH, zodat deze er direct op kan reageren en samen met u een oplossing voor het probleem kan proberen te zoeken.

Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden en u wilt uw klacht officieel indienen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen  ter attentie van de directeur van TSH de heer Scholing door middel van het onderstaande klachtenformulier.
Heeft uw klacht betrekking op de directeur zelf dan kunt u deze richten aan de bedrijfsleider de heer Moorman van TSH.

U klacht wordt dan verder behandeld conform de procedure die is beschreven in artikel 17 en 18 van onze leveringsvoorwaarden.
 
Een klachtdossier wordt standaard 5 jaar bewaard vanaf het moment dat een klacht is afgehandeld.