Klachten Procedure

U heeft een klacht, en nu? We hopen natuurlijk dat u helemaal tevreden bent met de manier waarop we u onderwijzen en trainen.

Maar als u vindt dat het beter of anders kan, willen we dit graag van u weten.
Alleen dan kunnen wij uw klacht verhelpen en ervan leren.

U kunt met uw klacht in eerste instantie terecht bij uw contactpersoon binnen TSH, zodat deze er direct op kan reageren en samen met u een oplossing voor het probleem kan proberen te zoeken.

Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden en u wilt uw klacht officieel indienen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen  ter attentie van de directeur van TSH de heer Scholing door middel van het onderstaande klachtenformulier.
Heeft uw klacht betrekking op de directeur zelf dan kunt u deze richten aan de bedrijfsleider de heer Moorman van TSH.

U klacht wordt dan verder behandeld conform de procedure die is beschreven in artikel 17 en 18 van onze leveringsvoorwaarden.
 
Een klachtdossier wordt standaard 5 jaar bewaard vanaf het moment dat een klacht is afgehandeld.

Nieuws

20 maart 2025

Nieuwe training: Inmeten van leidingen & leidingroute bepalen

TSH Vakopleidingen biedt een praktische training aan voor pijpfitters en werkvoorbereiders die nauwkeurig leidingdelen willen inmeten. Een correcte inmeting vormt de...

Lees meer

Nieuws

17 december 2024

Cursus kalender

Zie hier al onze cursussen voor volgend jaar!

Lees meer
MIGMAG, TIG, BMBE, Autogeen

Nieuws

10 april 2021

Welke opleiding past het beste bij mij?

Bij TSH Vakopleidingen zijn veel opleidingen mogelijk in de Elektro en Installatietechniek , Lastechniek en Pijpfitten.

Lees meer

Onze referenties