U heeft een klacht, en nu? We hopen natuurlijk dat u helemaal tevreden bent met de manier waarop we u onderwijzen en trainen. Maar als u vindt dat het beter of anders kan, willen we dit graag van u weten. Alleen dan kunnen wij uw klacht verhelpen en ervan leren. U kunt met uw klacht in eerste instantie terecht bij uw contactpersoon binnen TSH, zodat deze er direct op kan reageren en samen met u een oplossing voor het probleem kan proberen te zoeken. Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden en u wilt uw klacht officieel indienen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen ter attentie van de directeur van TSH de heer Scholing door middel van het onderstaande klachtenformulier. Heeft uw klacht betrekking op de directeur zelf dan kunt u deze richten aan de bedrijfsleider de heer Moorman van TSH. U klacht wordt dan verder behandeld conform de procedure die is beschreven in artikel 17 en 18 van onze leveringsvoorwaarden. Een klachtdossier wordt standaard 5 jaar bewaard vanaf het moment dat een klacht is afgehandeld. |
Meldingen