Klachten Procedure

U heeft een klacht, en nu? We hopen natuurlijk dat u helemaal tevreden bent met de manier waarop we u onderwijzen en trainen.

Maar als u vindt dat het beter of anders kan, willen we dit graag van u weten.
Alleen dan kunnen wij uw klacht verhelpen en ervan leren.

U kunt met uw klacht in eerste instantie terecht bij uw contactpersoon binnen TSH, zodat deze er direct op kan reageren en samen met u een oplossing voor het probleem kan proberen te zoeken.

Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden en u wilt uw klacht officieel indienen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen  ter attentie van de directeur van TSH de heer Scholing door middel van het onderstaande klachtenformulier.
Heeft uw klacht betrekking op de directeur zelf dan kunt u deze richten aan de bedrijfsleider de heer Moorman van TSH.

U klacht wordt dan verder behandeld conform de procedure die is beschreven in artikel 17 en 18 van onze leveringsvoorwaarden.
 

Nieuws

5 juni 2024

Verdwijnt de MBO-opleiding pijpfitten? TSH Pijpfitschool biedt een oplossing!

TSH heeft, in samenwerking met verschillende leidingbouwers, de TSH Pijpfitschool opgericht om te waarborgen dat er ook in de toekomst genoeg...

Lees meer

Nieuws

10 november 2023

Persoonscertificatie op basis van de NEN-EN ISO-IEC 17024

Certificeren van personen houdt in dat de vakbekwaamheid van de beroepsoefenaar (het kennis- en vaardigheidsniveau en de beroepshouding) inzichtelijk wordt gemaakt....

Lees meer

Nieuws

10 april 2021

Welke opleiding past het beste bij mij?

Bij TSH Vakopleidingen zijn veel opleidingen mogelijk in de Elektro en Installatietechniek , Lastechniek en Pijpfitten.

Lees meer

Onze referenties