Klachten Procedure

U heeft een klacht, en nu? We hopen natuurlijk dat u helemaal tevreden bent met de manier waarop we u onderwijzen en trainen.

Maar als u vindt dat het beter of anders kan, willen we dit graag van u weten.
Alleen dan kunnen wij uw klacht verhelpen en ervan leren.

U kunt met uw klacht in eerste instantie terecht bij uw contactpersoon binnen TSH, zodat deze er direct op kan reageren en samen met u een oplossing voor het probleem kan proberen te zoeken.

Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden en u wilt uw klacht officieel indienen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen  ter attentie van de directeur van TSH de heer Scholing door middel van het onderstaande klachtenformulier.
Heeft uw klacht betrekking op de directeur zelf dan kunt u deze richten aan de bedrijfsleider de heer Moorman van TSH.

U klacht wordt dan verder behandeld conform de procedure die is beschreven in artikel 17 en 18 van onze leveringsvoorwaarden.
 

Nieuws

23 mei 2022

€ 1000,- SUBSIDIE MET HET STAP-BUDGET

Vanaf 2 mei kun je tot €1000,- STAP-Budget subsidie ontvangen voor het volgen van een opleiding of cursus naar keuze bij TSH Vakopleidingen.

Lees meer

Nieuws

6 september 2022

Mooie resultaten NIL-kaderopleidingen 2021/2022

Zo vlak voordat het nieuwe semester begint, blikken wij terug op een zeer geslaagd semester. Deze week gaan er weer veel...

Lees meer

Nieuws

1 september 2022

Open dag TSH Vakopleidingen samen met bedrijven van Techniekplein Emmen

Donderdag 8 september organiseren wij een open dag met verschillende workshops en demonstraties! Dit jaar niet op onze locatie aan de...

Lees meer

Nieuws

10 april 2021

Welke opleiding past het beste bij mij?

Bij TSH Vakopleidingen zijn veel opleidingen mogelijk in de Elektro en Installatietechniek , Lastechniek en Pijpfitten.

Lees meer

Onze referenties