Klachten Procedure

U heeft een klacht, en nu? We hopen natuurlijk dat u helemaal tevreden bent met de manier waarop we u onderwijzen en trainen.

Maar als u vindt dat het beter of anders kan, willen we dit graag van u weten.
Alleen dan kunnen wij uw klacht verhelpen en ervan leren.

U kunt met uw klacht in eerste instantie terecht bij uw contactpersoon binnen TSH, zodat deze er direct op kan reageren en samen met u een oplossing voor het probleem kan proberen te zoeken.

Mocht dit niet tot het gewenste resultaat leiden en u wilt uw klacht officieel indienen, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen  ter attentie van de directeur van TSH de heer Scholing door middel van het onderstaande klachtenformulier.
Heeft uw klacht betrekking op de directeur zelf dan kunt u deze richten aan de bedrijfsleider de heer Moorman van TSH.

U klacht wordt dan verder behandeld conform de procedure die is beschreven in artikel 17 en 18 van onze leveringsvoorwaarden.
 

Nieuws

29 december 2022

€ 1000,- SUBSIDIE MET HET STAP-BUDGET

Vanaf 2 mei kun je tot €1000,- STAP-Budget subsidie ontvangen voor het volgen van een opleiding of cursus naar keuze bij TSH Vakopleidingen.

Lees meer

Nieuws

10 mei 2023

Vacature instructeur Pijpfitten & Druktesten

Ter uitbreiding van de TSH Pijpfitschool in Emmen zijn wij op zoek naar een instructeur Pijpfitten & Druktesten. Wij zoeken iemand...

Lees meer
Open Dag Wij Techniek - TSH Vakopleidingen

Nieuws

6 mei 2023

Open Dag Wij Techniek – 8 juni

Als VMBO of MBO student is het soms erg lastig om een vervolgopleiding te kiezen. Kies ik voor verzorging? Past ICT...

Lees meer

Nieuws

10 april 2021

Welke opleiding past het beste bij mij?

Bij TSH Vakopleidingen zijn veel opleidingen mogelijk in de Elektro en Installatietechniek , Lastechniek en Pijpfitten.

Lees meer

Onze referenties